Medlem? Kika på våra medlemspaket! Se mer

Vanliga Frågor

Själva medlemskapet kostar ingenting, du betalar enbart för de produkter du väljer att ta hem.

Nej, du kan säga upp ditt medlemskap när du vill. Dock senast innan ”sista-nej-tack” datumet på din faktura för att nästa paket inte ska skickas ut.

Du kan ringa, maila eller skicka brev till vår kundservice.
Paketet kommer direkt hem till dig i brevlådan. Har du ett väldigt litet brevinkast kan det hända att du måste hämta ut ditt paket på posten. Prata i så fall med ditt lokala postkontor.

Paketet returneras inom fjorton dagar komplett tillsammans med fakturan. Antingen använder du samma kartong det kom i, eller ett vanligt kuvert. Du väger försändelsen som ett brev och sätter porto efter vikten. Adressen finner du på fakturan. Endast obruten förpackning kan returneras. Meddela alltid kundservice innan du gör en retur.

Du kan alltid beställa enstaka ordrar hos oss, antingen genom vår onlinebutik eller genom att kontakta vår kundservice.

Något annat du funderar över?

KONTAKTA OSS